Hemington ile Babalar Günü Kutlaması

Babalar Günü'nü ALEM olarak gerçekleştirdiğimiz özel bir çekimle kutluyoruz. Her biri kendi alanında başarılı, bir o kadar da ailesine ve çocuğuna düşkün ünlü isimler bu çekimde Hemington Baba Oğul Koleksiyonu'ndan tasarımlarla objektiflerimizin karşısına geçtiler.

YAZAR: Ertan Demirbilek
ABONE OL
15 Haziran 2022 Çarşamba 11:42 | Son Güncellenme:
1/10

Tan, Teo Sağtürk

"Ada'nın doğduğu yıl ilk kutladığım Babalar Günü çok farklıydı benim için. Hem benim için ilkti hem de kendi babamınınki kutladığım son dönemlerdi. Çocuklarımın kendi elleriyle hazırladıkları hediyeler benim için çok anlamlı. Dışarıdan çiçek toplayıp buket yaptıklarında ya da bir resim hazırladıklarında çok mutlu oluyorum. En büyük mutluluğum da o günü hep birlikte geçirebilmek. O gün özelinde birlikte zaman geçirmek hepimize en büyük armağan. Genellikle bir plan hazırlamaya çalışıyoruz.

Oyunlar, yemek hazırlama işi birlikte yapılıyor. Onun dışında kalan günler de bizim için öyle. Yapmaktan hoşlandıkları aktiviteleri listeleyip sırasıyla denemeye çalışıyoruz.

2/10

Yılda bir gün ise 'Hayır' dememe oyunu oynuyoruz. Seçtiğimiz gün kimse birbirine 'Hayır' diyemiyor. Tavsiye ederim, eğlenceli ve sürprizli bir gün ortaya çıkıyor. Baba olmak ile ilgili en büyük farklılığı ilk yıl okullarımızdaki küçük öğrencilerimizin bana gelip daha fazla sarılma isteklerinden sezdim. Baba olmak adeta bir enerji yarattı ve öğrencilerimle aramızdaki bağın güçlenmesine etkide bulundu. Zaman geçip Teo doğduğunda ise bu duyguyu daha da fazla hissediyor oldum. Kızım Ada'nın tecrübesi ile iki çocuk büyütürken yaşadığım deneyimler onlara olan yaklaşımlarımda anlayış, sevgi ve güven gibi nitelikleri belirgin bir şekilde ortaya çıkarıyor. İyi ki de öyle oluyor. Bu Babalar Günü'nde Tan Sağtürk Akademi'nin gösterilerinden bir tanesini yapacağız. Umarım ailem de o gün yanıma gelir ve gösteride olsak da birlikte zaman geçirme fırsatı yakalayabiliriz."

3/10

Enis, Nevzat Pekuysal

"En unutulmaz Babalar Günü 2020 yılında kutladığımdı, çünkü aynı zamanda doğum günümdü. Çifte pasta ve kutlamalarla gerçekten özel bir gün olmuştu. Beni en çok şaşırtan hediye ise çocukların küçükken kendileri düşünüp bir kağıda aile üyelerini çizip kalplerle süsledikleri kağıda 'Baba seni çok seviyoruz.' yazmalarıydı. Eşim de her zaman bu günleri özel kılmak için şahane hazırlıklar yapar.

4/10

Oğlumla en çok top oynamak, satranç oynamak; kızımla sohbet etmek, her ikisiyle de akşamları işten döndüğümde yemekten sonra müzik dinleyip beraber dans etmekten keyif alırım. Baba olunca önceliğiniz hep çocuklarınız oluyor. Hayatınızı, programlarınızı onlara göre planlıyorsunuz. Akşamları bir an önce eve dönüp onlar uyumadan beraber vakit geçirmek istiyorsunuz. Bu yıl Babalar Günü'nde istanbul'da olacağız; o gün önce ailece evde kahvaltı etmeyi, sonrasında da dışarıda yemek yemeyi planlıyoruz."

5/10

Nejdet, Doruk Ayaydın

"Pandemide hepimiz zor, hatta bilinmeyen bir süreçten geçtik. Alıştığımız hayatımızın ve ritmimizin dışında sakin ve daha yavaş, evde kalarak yaşadık. Kısıtlamaların olduğu dönemde Babalar Günü'nü Alaçatı'daki evimizde geçirdik. Yağmur ve Doruk eşimle beraber bana harika bir Alaçatı kahvaltısı hazırladılar. Ovacık Köyü'ndeki bostandan topladıkları domatesler, salatalıklar, köylülerden aldıkları köy peynirleri, sakız reçelleri, karabiber, gevrek ve İzmir boyozu... Mükemmel bir kahvaltıydı. Uzun süren kahvaltı sonrası sessiz sinema, tabu, tavla oynayıp eğlendik. Sonra ailece Ilıca Plajı'na gidip uzun bir yürüyüş yaptık. Mordoğan Köyü'ne gidip güneşin batışını izledik. Çocuklarımın ve eşimin varlığı için şükrettim. Benim için unutulmaz bir Babalar Günü'ydü. Yağmur ve Doruk'un akrostiş şiiri en unutulmaz Babalar Günü hediyemdi. Çocuklarım çok küçüklerdi o şiiri yazıklarında. Hala yüzümde bir gülümsemeyle hatırlarım. Çocuklarla beraber yapmaktan en çok keyif aldığımız şey seyahat etmek. En eğlenceli seyahatlerimiz Los Angeles ve Dubai seyahatlerimiz oluyor. Kızım Yağmur'un üniversite eğitimine devam ettiği Londra'ya da çok sık gidiyoruz. Doruk'un basketbol maçlarını hiç kaçırmam. Hatta antrenmanlarını da takip ederim. Maçlarda büyük destekçisi ve tezahüratçısı benim. Yağmur da tatillerinde benimle gelmeye başladı, onun bizimle ilgilendiğini ve sorumluluk almak istediğini görmek bana gurur veriyor. Baba olduktan sonra hayattan çok daha fazla keyif almaya başladım.

6/10

Hayatım daha anlamlı ve yaşamaya değer oldu benim için. Eşim Emel, kızım Yağmur ve oğlum Doruk ile biz bir bütünüz ve mükemmel bir ekibiz. Çocuklarım olduktan sonra hayatın bana sahip olmak istediğim her şeyi vermiş olduğunu düşünmeye başladım. Geleceğe daha güvenle bakıyorum. Bizler de bir gün herkes gibi hayatlarımızın sonuna geleceğiz ve çocuklarımız bizi yaşatmaya devam edecekler. Duyarlı, hayırsever, donanımlı, entelektüel birikimleri olan iyi bireyler olacaklar. Onlar bizim dünyaya bırakacağımız en değerli ve en büyük miras. Bu yıl Babalar Günü'nde beraber yapmaktan en çok keyif aldığımız şeyi yapacağız. Eşim Emel ve çocuklar bana Babalar Günü sürprizi olarak Los Angeles tatili hediye ettiler. O günü hep beraber Malibu'da okyanus kıyısında olmaktan çok keyif aldığımız yerde kutlayacağız."

7/10

Onur, Fevzi Eren, Nafi Emir Sürmeli

Her Babalar Günü benim için özel ve güzeldir, çünkü baba olmak başlı başına bir mucizedir. Çocuklarımla olduğum her gün benim için eşsiz ve unutulmaz. Bir yandan ben de bir çocuk olarak babamın Babalar Günü'nü kutluyorum. Babamdan öğrendiklerimle kendi yolumu aydınlatmaya çalıştığım gibi çocuklarıma da babamın bana davrandığı gibi davranmaya gayret ediyorum. Baba olmak olağanüstü bir şey. Çocuklarımın varlıkları en değerli hediye. Üzerine hediye bilmiyorum. Onların sağlıklı ve mutlu olduğunu görmek, bana sarılmaları, her daim en güzel hediyem oldu. Elbette pek çok anıyı birlikte yaşıyoruz. İçlerinden en keyif aldığımız aktivitemiz kamp yapmak, macera yaşamak, yeni yerler keşfetmek, doğayla iç içe olmak bizi çok mutlu ediyor. Kampta gece sessizce gökyüzünü izliyoruz.
8/10

Güçlendiğimizi hissediyoruz. Bazen zihin açıcı oyunlar oynuyoruz bazen dertleşiyoruz. Birlikte yemek yapıyoruz. Leziz yiyecekler yiyerek eğleniyoruz. Teknolojiyi uzaklaştırıp, kendimizi yakınlaştırıyoruz. Baba olmak dağ gibi yıkılmaz, dimdik ve hep güçlü olmak gibi geliyor bana. Çocuklarını sadece sevmek ve korumak yetmiyor. Güven duygusunu vermek de önemli. Ben baba olduğumda en çok hayata ve insanlara karşı güven duygumu korumayı öğrendim. Çocuklarım kendine ve insanlara güvensin, ayakları üzerinde dursun, düşmesin istedim. Tökezlediklerinde ellerini hep tutacağımı bilmelerini sağladım. Bunlar zor ama çok özel duygular. Bu yıl da daha önceki yıllarda olduğu gibi Babalar Günü'nde bir arada olup, birlikte anılar biriktirmeye devam edeceğiz. Tabii ki bize verdiği emeklerin hakkı ödenemeyecek olan annelerimizle beraber."

9/10

Sarp, Canpars Evliyagil

"Bir Babalar Günü'nde çocuklarım harika bir kahvaltı hazırlamış ve salonu benim ve kendilerinin olduğu fotoğraflarla süslemişlerdi. Bana gerçekten güzel bir sürpriz olmuştu. Üzerlerinde de fotoğrafımızın basılı olduğu tişörtler vardı. Çocuklarım genelde bana manevi değeri yüksek hediyeler hazırlarlar. Kızım Serra bana küçükken harika şiirler yazar, resimler yapardı. Oğlum Canpars küçük bir mucit. O da kendine göre yaratıcı etkinlikler yapıp hediye ediyor. Birkaç yıl önce eşim Eda, Canpars ve kızım Serra'nın benimle olan fotoğraflarından oluşan bir klip yapmışlardı. Tüm bunlar benim için çok değerli.
10/10

Kızım 19 yaşında. Onunla seyahat etmeyi, yeni yerler görmeyi çok seviyorum. Altı yaşındaki oğlum Canpars ile lego yapmak en büyük tutkumuz. Baba olunca artık sadece kendin için yaşamıyorsun; ileride ailesine, ülkesine saygılı, hayırlı ve düzgün evlatlar yetiştirmek için uğraşıyorsun. Sorumluluğun kat ve kat artıyor, hayata bakışın değişiyor. Empati yapmayı öğreniyorsun; bazen baba, bazen arkadaş oluyorsun. Bu yıl çocuklarım ve eşimle güzel bir yere yemeğe gitmeyi, ailece vakit geçirmeyi planlıyoruz."