Rihanna'nın 2019 yılının mayıs ayında, LVMH bünyesi altında hayata geçirdiği lüks moda markası Fenty, geçici olarak kapatılıyor. Dior, Louis Vuitton ve Celine gibi lüks moda markalarına ev sahipliği yapan LVMH ile ortak karar veren Rihanna, Fenty'nin kozmetik, cilt bakımı ve iç giyim alanlarında yoluna devam etmesini istiyor. İkili yaptığı açıklamada, "Rihanna ve LVMH Avrupa merkezli hazır-giyim markalarının faaliyetlerini, daha iyi koşulları beklemek adına durdurma kararı aldı" dedi. Pandeminin moda sektörü üzerinde yarattığı tahribattan Fenty'nin etkilendiği düşünülse de sanatçının hayranları, uzun süredir lüks moda markasının pahalı fiyatlarından şikayet ediyordu. Fenty Beauty, Fenty Skin, Savage x Fenty marka ve iş birliklerine imza atan, yakın zamanda bir yemek kitabı çıkaran Rihanna'nın Fenty'si en son Amina Muaddi ile iş birliği yapmış, instagram hesabından da son postu 1 Ocak tarihinde atmıştı. Sosyal medya konusunda markanın nasıl bir strateji izleyeceği belirsiz olsa da Rihanna'nın Fenty'si kademeli olarak mağazalarını ve e-ticaret sitelerini kapatacak.
LVMH çatısı altında kendi markasını yaratan ilk kadın olan Rihanna'nın Fenty'si aynı zamanda, 1987 yılında LVMH bünyesi altında Christian Lacroix markasından bu yana sıfırdan kurulan ilk marka olma özelliğini de taşıyor. Aynı zamanda Fenty ile hayvan haklarını korumaya özen gösteren Rihanna, yüksek terzilik ve işçiliğine rağmen ürünlerinin yapımında doğaya ve hayvanlara zarar verecek hammaddelerden kaçındığı için PETA tarafından Compassion on Fashion (Moda da Şefkat) ödülüne layık görülmüştü.
2016'da "Anti" albümünden bu yana müzik piyasasından elini eteğini çeken Rihanna'nın Fenty markasını kapatması, hayranları tarafından akıllara 'Müziğe dönecek mi?' sorusunu getirdi. Rihanna geçtiğimiz dönemde bu konuyla alakalı, "Yaratıcılığım kontrolüm altında, müziğimi ve markalarımı farklı bir seviyeye taşımak istiyorum" dese de sanatçının, Fenty Beauty ve Fenty Skin'e odaklanma ihtimali de yüksek.